Friday, May 22, 2009

Diil läbi

98k käeline diil sai siis niivõrd edukalt lõpetatud. Kasumiks siis kujunes peaaegu 250$ daala. Koheselt purunesid ka distsipliini ohjad ning tegin mõned sit and go-d. Biiti tõttu jäin seal kahjumisse. Mingit suurt tilti ega pettumust ei olnud, aga alles jäänud 220$ panin koheselt MB poole teele. Võib-olla natukene kiirustatud otsus oli, aga mis seal ikka. NL-25 selle rolliga midagi poleks teha ja NL-10st on tõsine kopp ees ning parem tuvi pihus kui varblane katusel. Seeega roll on nullis, aga hetkel on trios üks teine diil veel pooleli, tänu millele nv saan mõne turna teha.
Rohelinekonn oli väga tore ja mõistva suhtumisega inimene, aga mõningate eraeluliste asjade tõttu ei tahtnud ma endal pikaajalisi kohustusi võtta ning seega poolte ühisel kokkuleppel lõpetasime diili.
Hetkel olen käsile võtnud mõned raamatut ja praegu leon hoogsalt Professional NLHE-d. Raamatus päris palju uusi asju, millest mul varem aimugi ei olnud ning selle tulemusena on mõnevvõrra mu mõttemaailm laienenud ning tuleb tunnistada, et mul on ikka väga palju õppida ning pokkeris olen ma tõsine fish ja ei tea suurt midagi. Otseselt seal oli jutta ainult kuidas lauas mängida, aga raamatu lugemine viis mu mõted natukene laiematele radadele ning edaspidi katsun asju paremini teha. Üks selliseid asju on kvaliteet, millest jäi ka diili juures puudu . Lühidalt öeldes siis edaspidi katsun vähem rõhuda käte ja laudade arvule ning rohkem tuleb panustada heale mängule, mis siis tähendab vähem laudu ja suuremat mänguanalüüsi. Võib-olla kasum sellel all kannatab, aga oluline on siiski see, et ma suudaks oma mängu parandada tublsiti. Samuti on vaja hoolikamat plaanerimist, aga sellest ma praegu rohkem kirjutama ei hakka, aga mõtted vaikselt liikuvad ja see on hea, sest see kohapeale tammumine on toimunud juba liiga pikalt. Iseasi on see, millal mul tekkib võimalus selleks, sest probleeme võib tekkida ressurside osas (aeg ja ka finantspool).

No comments:

Post a Comment