Monday, April 13, 2009

Selgrootu stake anuja

Tegelikult need freerollid ikka ei ole normaalsed ning pikmealt neid kannata küll mängida.
Ehk siis nendega ma väga aktiivselt siiski ei tegele.

Seetõttu tuleb vist haarata viimasest õlekõrrest ning tuleb stake avalikult oma blogis nuruda.
Diili koha pealt mul on mingid algsed ideed olemas, aga diili suhtes olen nõus olema suht paindlik ning oleksin nõus ka pikajalise diili.

Kohaks oleks stars ning ainult cash game ja full ring. Alustada võiks NL-5st või NL-10st ning oleksin nõus isegi kasvõi NL-100ni või kaugemale välja laskma, kui ma taseme poolest seda suudakain.

Ja see ei peaks olema 50/50 diil, olen nõus ka väiksema %, aga sellisle juhul väga pikaajalist diili ei sooviks.

Aga kui arvad, et saad aidata, siis saada foorumis PM vapsikule või siis jätta blogisse kommentaar, et saaks lähemalt rääkida.

No comments:

Post a Comment