Sunday, June 28, 2009

Põhi

Viimasest postist on möödas täpselt 2 nädalat ning mänguga kuhugi jõudnud pole, sest esmaspäeva hommikul (13 päeva tagasi) ei saanud enam läpakat tööle. Järgmine päev sai see kohe parandusse viidud, sest ise enam läpakat tööle ei saanud. Hetkel kirjutan koduarvutist, aga mängimiseks see kahjuks ei sobi ja seega viimase kahe nädala jooksul pole pokkerit mitte üldsegi puutunud, kuigi aega on üksjagu olnud. Suve teises pooles arvatavasti grindimiseks väga palju aega ei ole ning seega suve lõpuks ma pokkerialaselt küll kuhugu ei jõua. Täiesti tühja vahepealne aeg siiski ei ole läinud ning oled mõne pokkeriraamatu selle aja jooksul läbi lugenud. Tänu nende lugemisele olen jõudnud arusaamisele, et tegelikult ma ei jaga ikka mitte essugi pokkerist ning kui ma kuhugi jõuda tahan, siis peab mängu kallal jube palju veel vaeva nägema ning isegi siis ei pruugi asjast head nahka tulla, sest mulle vägagi tundub, et loetud raamatutarkust ma hetkel küll eriti laudades ei oskaks ära kasutada. Lühidalt öeldes olen ma natukene liiga rumal pokkerimängu jaoks ning ega ma biiti väga ei jaga.

No comments:

Post a Comment