Monday, October 12, 2009

EMV I etapp

Esimene võistlus läbi ja 18. koht 131 osaleja hulgas. Lõppus mängisin üsna kehvasti, aga kokkuvõttes jään siiski enda esitusega rahule, sest ma vähemalt ise usun, et mängisin paremini kui keskmine turniiril osaleja. Vähemalt turniiri algfaasis ja ka keskfaasis polnud mäng väga hull. Vähest praktikat arvestades pole see väga hull, sest pole elus vist 10 FLHE turniirigi mänginud ning ainsad teadmised pärinevad kiiruga läbi loetud raamatust.
Eile päeval mõtlesin, et varsti esimene turniir käes ja ma pole üldse veel limitiga tutvust teinud. Seega sai vähem kui päevaga üks raamat läbi loetud. Tegelikult on see küll puhtalt cashgame-i kohta, aga vähemalt mina sain sealt päris palju kasulikke asju teada ning kui osased kohtades oleks rohkem kannatus jagunud, siis oleks võinud asi paremini lõppeda, aga väga pettunud ma ei ole, sest ega ma seda FT kohta ausalt öeldes ei väärinud ning natukene vedas ka, et niigi kaugele jõudsin. Oma rumalustest hoolimata olen enda üle siiski üsna uhke, et vähem kui päevaga sain terve raamatu läbi näritud ning päris palju kasulikku infot suutsin ka endale ajusoppidesse talletada ning seega erinevalt mitmetest osalejatest omasin vähemalt mingeid algteadmisi.

PS: Tegelikult Limit holdemil mänguna pole viga ning need, kes seda kiruvad teevad seda vist rohkem oma piiratusest ning eks oma osa mängib ka see, et ei viitsita isegi paari väikest artiklit selle kohta lugeda.

PS: 2 Ausalt öeldes algselt eesmärgiks (loodetud eesmärk) seatud 1 FT-d ma enam taga ei aja, sest osalejaid on päris palju ning jään ka rahule sellega, kui ühelgi turniiril enam ei cashi ning parimaks jääb tänane 18. koht. Sest olenemata tulemusest olen ma mõnevõrra vaeva näinud ning saanud targemaks päris mitme mängu osas, eks mõne jaoks võib see tunduda kaotaja jutuna, aga vähemalt ma ise olen rahul ning eks see on ka juba midagi.

PS: 3 Tegelikult oleks võinud ehk natukene rohkem videosi vaadata, aga millegi pärast mulle videode vaatamine väga ei istu ning korraliku ja käeshoitava raamatu lugemine on ikka teine tera.

No comments:

Post a Comment