Saturday, October 10, 2009

Oktoober

Oktoober on siiamaani olnud üsna masendav kuu. Erilist püsivust pole olnud ning liiga palju olen mänginud HU-d ja 6-maxi ning kohutavalt palju olen tildanud ja niisama spewinud, mistõttu kuu üldseis on suht nukker. NL-25st ei suuda veel nii pea välja murda ning vähemalt aasta lõpuni vist jätkan samas limiidis.

Üks natukene positiivne asi on ka: see kuu pole veel starsis ühtegi turnat teinud ning loodetavasti suudan sama joont kuu lõpuni hoida. Vahe peal on siiski plaanis osaleda OPEM-il, kus teen kaasa kõigil eventidel, kui üks final table-gi tuleks, siis oleksin tulemusega üsna rahul, aga samas olen siiski ka sellega arvestanud, et väga vabalt võin kõigil turnadel ilma rahadeta jääda, sest kahjuks ühtegi sellist mängu ei ole, kus ennast kodusena tunneksin. NLHE FR-i olen küll üsna palju mänginud, kuid seda mängu jagavad peaaegu kõik pokerdajad ning hea turniirimängija ma ei ole, lisaks sellele on põhiturniriil kindlasti kõva tase ning igasugu veiderdajaid sinna ei roni.

No comments:

Post a Comment