Sunday, October 11, 2009

Fööniks

Peale viimast posti tuli veel üks eriti hull sess NL-25s, mis panid mind hoolikamalt mõtlema ning praegu üritan mõningaid asju muuta. Suurim muutus on see, et püüan väga tõsiselt võidelda oma halbade harjumustega. Viimased sessid on selles osas juba päris edukad olnud ning varasem närvitsemine on kadunud (HEM-is refrersh nupu toksimine kogu aeg, et näha sessi seisu) ning olen suutnud lolli harjumuse pmst nulli viia. Lisaks sellele on nüüd lauas rohkem aega ning table selectioni osas olen ka hoolikam olnud.

Väike plaanikene sündis ka lisaks sellele. Esimest korda püüan FPP-sid mitte ära kulutada, et teoks teha oma laspepõlve suurunistus. Hetkel natukene alla kolmandiku punktidest on juba koos, et PS 3-e saaks ära tellida. Eks ta natukene tobe on nii vana mehe jaoks ja arvutimänge pole ka viimasel ajal mänginud ja lisaks sellele pole vaba aega ka üleliia, aga enda PlayStation on siiski suht äge asi minu meelest nii et võib-olla kogun päriselt ka nii palju punkte, et see ära tellida.

Lisaks sellele proovin siis esimest korda stakeandja rolli. Väljavalituks osutus foux ning peale väikest tutvust tema mänguga olen valikuga üsna rahul ning ma usun, et Nl-5st NL-25ni ei tohiks tal suuri raskusi olla ning NL-25te peaks ta ka kenasti biitima.

No comments:

Post a Comment